Bezpieczny hotel - bezpieczny Gość

Dokładamy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny
i pozostawił pozytywne wrażenia.

BEZPIECZNY HOTEL – PROCEDURY stosowane w naszym obiekcie
w związku ze stanem epidemicznym

 

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jedna osoba (z wyjątkiem rodzin).
  • Goście oraz obsługa hotelu mają obowiązek zakrywania ust i nosa.
  • Wyznaczono miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji z zachowaniem odległości 1,5 do 2 metrów.
  • Stosowana jest dezynfekcja lady recepcyjnej, terminalu płatniczego, długopisów, kart –kluczy do pokoi itp.
  • Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej oraz pozostałej dokumentacji.
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji płytą poliwęglanową.
  • W recepcji jest możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) oraz skorzystania
    z pulsoksymetru.
  • W przypadku stanu podgorączkowego lub pojawienia się Gościa w hotelu z ewidentnymi objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem wpłaconego zadatku.
  • Preferowane są transakcje bezgotówkowe.
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
  • W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.

POKOJE

  • Każdy pokój jest wietrzony i generalnie sprzątany na przyjęcie Gości, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
  • Ograniczenie codziennego sprzątania pokoi ”przy gościu”- wymiana pościeli, ręczników, opróżnianie koszy podczas pobytu odbywa się wyłącznie na życzenie. Konieczna jest dłuższa nieobecność Gościa w pokoju oraz zgłoszenie takiej potrzeby pracownikowi recepcji do godziny 10:00 (numer 1000 z telefonu hotelowego). Pełne sprzątanie odbywa się co 3 za zgodą Gościa, podczas jego nieobecności w pokoju.
  • Pokój posprzątany i zdezynfekowany zostaje oznaczony przez pracownika hotelu jako ZDEZYNFEKOWANO poprzez założenie odpowiedniej zawieszki na klamkę.
  • Przed opuszczeniem pokoju hotelowego Gość jest proszony o pozostawienie uchylonego okna.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • W obiekcie obowiązuje nakaz zakrywania ust oraz nosa.
  • Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym, przed wejściem do Sali śniadań, sal konferencyjnych a także na każdym piętrze hotelu.
  • Regularnie dezynfekowane są elementy w częściach wspólnych: klamki, poręcze na klatkach schodowych
    i przyciski w windach.
  • W toaletach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk
    oraz instrukcje jak poprawnie myć i dezynfekować dłonie.
  • Ograniczona jest liczba osób przebywających jednocześnie w przestrzeniach wspólnych.

BISTRO BIAŁY FLAMING

  • Śniadania od poniedziałku do piątku 7.00 – 10.30
  • Śniadania w soboty, niedziele i Święta 8:00 – 11:00
  • Śniadania serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.
  • Posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • Sale konferencyjne są wietrzone przed spotkaniem.
  • Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
  • Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone a sprzęt taki jak pilot do rzutnika, włączniki, sterowniki, klamki, oparcia krzeseł, blaty stołów konferencyjnych są dezynfekowane.
  • Krzesła oraz stoły konferencyjne ustawiane są z zachowaniem bezpiecznej odległości.

PRACOWNICY

  • Zasady reżimu sanitarnego są przestrzegane przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni,
    w której może nastąpić kontakt z Gościem.
  • Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk i maseczki dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu.
  • Przebywanie w pomieszczeniach z innymi pracownikami odbywa się z zachowaniem bezpiecznej odległości.

 

W związku z panującym stanem pandemii obiekt ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu obiektu (np. bistro, sejfy, bagażownia, palarnia, prasowalnia itp.).

Informujemy, iż w sklepiku recepcji hotelowej można zakupić środki ochronne np. maseczki, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki jednorazowe.

Dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz zdrowie i prosimy o utrzymywanie najwyższego poziomu higieny oraz o przestrzeganie powyższych procedur.

Zachęcamy do śledzenia informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia dostępnych na stronach: www.gis.gov.pl   lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.

 

Szanowny Gościu - pamiętaj jednak, że tylko odpowiedzialne zachowanie może ograniczyć ryzyko zachorowania. Obiekt nie może zagwarantować Ci, że nie zachorujesz i dlatego też nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia ewentualnych zakażeń.

Dyrekcja Hotelu DAL*** w Kielcach
Kielce, grudzień 2021

Wyróżnienia i certyfikaty

Partnerzy



Ta strona używa plików Cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej dowiesz się na podstronie Polityka cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem