Bezpieczny hotel - bezpieczny Gość

Z przyjemnością informujemy, że Hotel DAL*** ponownie przyjmuje Gości.
Dokładamy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny
i pozostawił pozytywne wrażenia.

BEZPIECZNY HOTEL – PROCEDURY ANTY COVID-19 stosowane w naszym obiekcie

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jedna osoba (z wyjątkiem rodzin).
  • Goście oraz obsługa hotelu mają obowiązek zakrywania ust i nosa.
  • Wyznaczono miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji z zachowaniem odległości 1,5 do 2 metrów.
  • Stosowana jest regularna dezynfekcja lady recepcyjnej, terminali płatniczych, długopisów itp.
  • Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płynu do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
  • W recepcji jest możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) oraz skorzystania z pulsoksymetru.
  • W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik recepcji uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu. Procedura ta może być powtórzona – decyduje pracownik recepcji.
  • W przypadku pojawienia się Gościa w hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem wpłaconego zadatku.
  • Preferowane są transakcje bezgotówkowe.
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
  • W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.

POKOJE

  • Każdy pokój jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
  • Sprzątanie pokoju oraz wymiana pościeli podczas pobytu odbywa się wyłącznie na życzenie. Konieczna jest dłuższa nieobecność Gościa w pokoju oraz zgłoszenie takiej potrzeby pracownikowi recepcji do godziny 10:00 (numer 1000 z telefonu hotelowego).
  • Chęć wymiany ręczników, należy zgłosić pracownikowi recepcji do godziny 10:00 (numer 1000 z telefonu hotelowego).
  • Pokój posprzątany i zdezynfekowany zostaje oznaczony przez pracownika hotelu jako ZDEZYNFEKOWANO poprzez założenie odpowiedniej zawieszki na klamkę.
  • Przed opuszczeniem pokoju hotelowego Gość jest proszony o pozostawienie uchylonego okna.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • W obiekcie obowiązuje nakaz zakrywania ust oraz nosa.
  • Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
  • Regularnie dezynfekowane są części wspólne: klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach.
  • W toaletach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć i dezynfekować dłonie.
  • Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne.
  • Ograniczona jest liczba osób przebywających jednocześnie na powierzchniach wspólnych.

BISTRO BIAŁY FLAMING

  • Śniadania od poniedziałku do piątku 7.00 – 10.30
  • Śniadania w soboty, niedziele i Święta 8:00 – 11:00
  • Śniadania serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.
  • Posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • Sale konferencyjne są regularnie wietrzone.
  • Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
  • Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone, a sprzęt taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki, oparcia krzeseł, blaty stołów konferencyjnych są dezynfekowane.
  • Krzesła oraz stoły konferencyjne ustawiane są z zachowaniem bezpiecznej odległości.

PRACOWNICY

  • Zasady reżimu sanitarnego COVID – 19 są bezwzględnie przestrzegane przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gościem.
  • Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu.
  • Przebywanie w pomieszczeniach z innymi pracownikami odbywa się z zachowaniem bezpiecznej odległości.


W związku z zagrożeniem zakażenia wirusem COVID - 19 obiekt ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu obiektu (np. bistro, sejfy, bagażownia, palarnia, prasowalnia itp.).

Informujemy, iż w sklepiku recepcji hotelowej można zakupić środki ochronne np. maseczki, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki jednorazowe.

Dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz zdrowie i prosimy o utrzymywanie najwyższego poziomu higieny oraz o przestrzeganie powyższych procedur.

Zachęcamy do śledzenia informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia dostępnych na stronach: www.gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.



Szanowny Gościu - pamiętaj jednak, że tylko Twoje odpowiedzialne zachowanie może ograniczyć ryzyko zachorowania. Obiekt nie może zagwarantować Ci, że nie zachorujesz i dlatego też nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia ewentualnych zakażeń.

 

Dyrekcja Hotelu DAL*** w Kielcach

 

 

 

 

Bon turystyczny

Wyróżnienia i certyfikaty

Partnerzy

Ta strona używa plików Cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej dowiesz się na podstronie Polityka cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem