
Bezpieczny hotel - bezpieczny Gość
Dokładamy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny
i pozostawił pozytywne wrażenia.
BEZPIECZNY HOTEL – PROCEDURY stosowane w naszym obiekcie
w związku ze stanem epidemicznym
RECEPCJA
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jedna osoba (z wyjątkiem rodzin).
- Goście oraz obsługa hotelu mają obowiązek zakrywania ust i nosa.
- Wyznaczono miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji z zachowaniem odległości 1,5 do 2 metrów.
- Stosowana jest dezynfekcja lady recepcyjnej, terminalu płatniczego, długopisów, kart –kluczy do pokoi itp.
- Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej oraz pozostałej dokumentacji.
- Goście są oddzieleni od pracownika recepcji płytą poliwęglanową.
- W recepcji jest możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) oraz skorzystania
z pulsoksymetru. - W przypadku stanu podgorączkowego lub pojawienia się Gościa w hotelu z ewidentnymi objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem wpłaconego zadatku.
- Preferowane są transakcje bezgotówkowe.
- Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
- W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.
POKOJE
- Każdy pokój jest wietrzony i generalnie sprzątany na przyjęcie Gości, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
- Ograniczenie codziennego sprzątania pokoi ”przy gościu”- wymiana pościeli, ręczników, opróżnianie koszy podczas pobytu odbywa się wyłącznie na życzenie. Konieczna jest dłuższa nieobecność Gościa w pokoju oraz zgłoszenie takiej potrzeby pracownikowi recepcji do godziny 10:00 (numer 1000 z telefonu hotelowego). Pełne sprzątanie odbywa się co 3 za zgodą Gościa, podczas jego nieobecności w pokoju.
- Pokój posprzątany i zdezynfekowany zostaje oznaczony przez pracownika hotelu jako ZDEZYNFEKOWANO poprzez założenie odpowiedniej zawieszki na klamkę.
- Przed opuszczeniem pokoju hotelowego Gość jest proszony o pozostawienie uchylonego okna.
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- W obiekcie obowiązuje nakaz zakrywania ust oraz nosa.
- Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym, przed wejściem do Sali śniadań, sal konferencyjnych a także na każdym piętrze hotelu.
- Regularnie dezynfekowane są elementy w częściach wspólnych: klamki, poręcze na klatkach schodowych
i przyciski w windach. - W toaletach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk
oraz instrukcje jak poprawnie myć i dezynfekować dłonie. - Ograniczona jest liczba osób przebywających jednocześnie w przestrzeniach wspólnych.
BISTRO BIAŁY FLAMING
- Śniadania od poniedziałku do piątku 7.00 – 10.30
- Śniadania w soboty, niedziele i Święta 8:00 – 11:00
- Śniadania serwowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.
- Posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE
- Sale konferencyjne są wietrzone przed spotkaniem.
- Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
- Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone a sprzęt taki jak pilot do rzutnika, włączniki, sterowniki, klamki, oparcia krzeseł, blaty stołów konferencyjnych są dezynfekowane.
- Krzesła oraz stoły konferencyjne ustawiane są z zachowaniem bezpiecznej odległości.
PRACOWNICY
- Zasady reżimu sanitarnego są przestrzegane przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni,
w której może nastąpić kontakt z Gościem. - Zapewniony jest płyn do dezynfekcji rąk i maseczki dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu.
- Przebywanie w pomieszczeniach z innymi pracownikami odbywa się z zachowaniem bezpiecznej odległości.
W związku z panującym stanem pandemii obiekt ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu obiektu (np. bistro, sejfy, bagażownia, palarnia, prasowalnia itp.).
Informujemy, iż w sklepiku recepcji hotelowej można zakupić środki ochronne np. maseczki, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki jednorazowe.
Dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz zdrowie i prosimy o utrzymywanie najwyższego poziomu higieny oraz o przestrzeganie powyższych procedur.
Zachęcamy do śledzenia informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia dostępnych na stronach: www.gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
Szanowny Gościu - pamiętaj jednak, że tylko odpowiedzialne zachowanie może ograniczyć ryzyko zachorowania. Obiekt nie może zagwarantować Ci, że nie zachorujesz i dlatego też nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia ewentualnych zakażeń.
Dyrekcja Hotelu DAL*** w Kielcach
Kielce, grudzień 2021