Hotel DAL Kielce
Informujemy, że zameldowanie odbywa się w godzinach pracy Recepcji 08:00 – 22:00
W razie późniejszego zameldowania prosimy o informację bądź kontakt.
Poza godzinami pracy Recepcji przyjęcie Gości odbywa się w następujący sposób:
- Pracownik Hotel DAL w Kielcach (ochrona) ma obowiązek zweryfikować dane gościa na podstawie dokumentu tożsamości lub potwierdzenia rezerwacji.
- Gość wypełnia Oświadczenie (kartę meldunkową) oraz ankietę zdrowia Covid-19 i oddaje pracownikowi.
- Gość otrzymuje kartę do pokoju.
- Płatność za pobyt i dodatki należy uregulować następnego dnia od godziny 8.00 .
- Istnieje możliwość wykupienia miejsca parkingowego 29 zł/doba, w tym celu należy podać nr rejestracyjny.
BEZPIECZNE WNĘTRZA
RECEPCJA
- przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
- wyznaczono miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji z zachowaniem odległości 2 metrów
- recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach
- dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
- przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zobowiązujemy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
- zachęcamy Gości do transakcji bezgotówkowych
- w Hotel DAL Kielce mogą przebywać wyłącznie Goście zameldowani w naszym obiekcie
POKOJE
- wietrzymy pokoje po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut
- każdy pokój jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
- w każdym pokoju znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
- pracownicy działu Housekeeping wyposażeni są w przyłbice lub maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.
Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel - ze względów higienicznych pokój jest sprzątany tylko i wyłącznie na życzenie gości, ręczniki również są zmieniane na życzenie gościa (nie częściej niż co drugi dzień, z wyłączeniem weekendów i świąt) pościel jest zmieniana na życzenie gościa(nie częściej niż po 3 dniu pobytu)
RESTAURACJA, BISTRO BIAŁY FLAMING
- codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę
- przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk
- W naszej restauracji ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry
- dezynfekujemy stoliki w restauracji po każdym Gościu
- sztućce podajemy wraz z daniami do stolika
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
- kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach
- zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą
- zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
POSIŁKI
- Śniadania od poniedziałku do piątku 7.00 – 10.30
- Śniadania soboty, niedziele i Święta 8:00 – 11:00
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
- kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE
- regularnie wietrzymy sale konferencyjne
- przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
- po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki - dezynfekowane
- krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- co 4 godziny dezynfekujemy części wspólne
- w toaletach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
- co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
- wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
- przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
- ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie na powierzchniach wspólnych
- w obiekcie zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo
Informujemy, iż w recepcji można zakupić środki ochronne np. maseczki, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki
Minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie
Dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz zdrowie i prosimy o utrzymywanie najwyższego poziomu higieny oraz o przestrzeganie wszelkich zaleceń.
Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach www.gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/ , a także obowiązujących przepisów prawa.
Obiekt dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Gościom najwyższe standardy bezpieczeństwa. Szanowny Gościu - pamiętaj jednak, że tylko Twoje odpowiedzialne zachowanie może ograniczyć ryzyko zachorowania. Obiekt nie może zagwarantować Ci, że nie zachorujesz i dlatego też nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia ewentualnych zachorowań.
Na III Piętrze, pokój 303 został wyznaczony do izolacji w razie potrzeby w związku z pandemią COVID-19.