Polityka COVID-19

Hotel DAL Kielce
Informujemy, że zameldowanie odbywa się w godzinach pracy Recepcji 08:00 – 22:00
W razie późniejszego zameldowania prosimy o informację bądź kontakt.

Poza godzinami pracy Recepcji przyjęcie Gości odbywa się w następujący sposób:

  1. Pracownik Hotel DAL w Kielcach (ochrona) ma obowiązek zweryfikować dane gościa na podstawie dokumentu tożsamości lub potwierdzenia rezerwacji.
  2. Gość wypełnia Oświadczenie (kartę meldunkową) oraz ankietę zdrowia Covid-19 i oddaje pracownikowi.
  3. Gość otrzymuje kartę do pokoju.
  4. Płatność za pobyt i dodatki należy uregulować następnego dnia od godziny 8.00 .
  5. Istnieje możliwość wykupienia miejsca parkingowego 29 zł/doba, w tym celu należy podać nr rejestracyjny. 

BEZPIECZNE WNĘTRZA

RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczono miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji z zachowaniem odległości 2 metrów
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zobowiązujemy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • zachęcamy Gości do transakcji bezgotówkowych
  • w Hotel DAL Kielce mogą przebywać wyłącznie Goście zameldowani w naszym obiekcie

POKOJE

  • wietrzymy pokoje po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut
  • każdy pokój jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • w każdym pokoju znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • pracownicy działu Housekeeping wyposażeni są w przyłbice lub maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.
    Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
  • ze względów higienicznych pokój jest sprzątany tylko i wyłącznie na życzenie gości, ręczniki również są zmieniane na życzenie gościa (nie częściej niż co drugi dzień, z wyłączeniem weekendów i świąt) pościel jest zmieniana na życzenie gościa(nie częściej niż po 3 dniu pobytu)

RESTAURACJA, BISTRO BIAŁY FLAMING

  • codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk
  • W naszej restauracji ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z   zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry
  • dezynfekujemy stoliki w restauracji po każdym Gościu
  • sztućce podajemy wraz z daniami do stolika
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku

POSIŁKI

  • Śniadania od poniedziałku do piątku 7.00 – 10.30
  • Śniadania soboty, niedziele i Święta 8:00 – 11:00
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach lub maseczkach

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • regularnie wietrzymy sale konferencyjne
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki - dezynfekowane
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • co 4 godziny dezynfekujemy części wspólne
  • w toaletach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
  • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie na powierzchniach wspólnych
  • w obiekcie zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo

Informujemy, iż w recepcji można zakupić środki ochronne np. maseczki, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki

Minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie

Dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz zdrowie i prosimy o utrzymywanie najwyższego poziomu higieny oraz o przestrzeganie wszelkich zaleceń.

Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach www.gis.gov.pl   lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/ , a także obowiązujących przepisów prawa.

Obiekt dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Gościom najwyższe standardy bezpieczeństwa. Szanowny Gościu - pamiętaj jednak, że tylko Twoje odpowiedzialne zachowanie może ograniczyć ryzyko zachorowania. Obiekt nie może zagwarantować Ci, że nie zachorujesz i dlatego też nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia ewentualnych zachorowań.

Na III Piętrze, pokój 303 został wyznaczony do izolacji w razie potrzeby w związku z pandemią COVID-19.

Wyróżnienia i certyfikaty

Partnerzy

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Zrozumiałem